torsdag 19. april 2012

Eksplosjonsboks

Jeg ble så inspirert av Rita sin eksplosjonsboks så jeg måtte bare prøve meg på en slik en. Det var en del jobb, men den var moro å lage. Jeg har brukt Pion ark som går i blåtoner og pyntet med blått bånd og roser. Alt jeg har brukt til boksen har jeg kjøpt hos Papirpikene



Jeg har pyntet boksen inni med hjerter som jeg har stanset ut med spellbinders og en lite rose på hver flipp.På de ytterste flippene har jeg også stemplet inn tekst på noe av hjertene.


 Den lille boksen inni  passer fin til et lite smykke eller en annen personlig gave!


Som DT pike i Papirpikenes verden så er jeg så heldig å fått mitt eget personlige stempel:) Tusen takk til snille Rita og Hilde:))

11 kommentarer:

Veronique sa...

Den var kjempe lekker ♥


Hilsen, Veronique

Lin Monika sa...

Kjempeflott denne, Mette! Disse arkene liker jeg veldig godt.

Hilsen Lin Monika

Hege-Annie Simonsen sa...

Åh, så lekker! :)

ha en fin dag!
Klem, Hege

Kari`s Hobbyrom sa...

kjempelekker boks.

Mette`scrap sa...

Lekker Mette,det klør i fingrene mine når jeg ser denne.

catherine sa...

This is just beautiful and love the colours you have used
x catherine

Hege sa...

Den ble rålekker i blått!!! Fikk nesten lyst til å lage en til jeg nå...

Klem, Hege

Turid sa...

Åh! Denne var virkelig rålekker! Takk for inspirasjon!
Turid :)

RitaK sa...

Boksen din ble kjempeflott, jeg har jo sett den IRL, og så fin den var i blått (alle jeg har laget er visst rosa!!!). Koslig at du ble inspirert av meg ;-)

Anonym sa...

Så nydelig boks!! De arkene fra Pion er jo bare så lekre:) Vakkert pynta lokk -kjempekoselig med alle hjertene inne:))
Go klem fra mæ

Monika sa...

so nice!!!